Servis i podrška
Servisna i aplikacijska podrška
U suvremeno doba odluka o kupovini ne ovisi samo o omjeru cijene i kvalitete, već se sve više stavlja naglasak i težište na postojanju učinkovite servisno-tehničke i aplikacijske podrške s kratkim vremenom odaziva i efikasnom logistikom. U našem ovlaštenom servisnom centru tim visokokvalificiranih servisnih inženjera i aplikacijskih specijalista pružaju personaliziranu podršku svakom pojedinom distributeru i korisniku, a zahvaljujući redovnom pohađanju na edukativne servisne treninge i neprestanom proširenju postojećeg znanja, osiguran je visok standard kvalitete usluge.
Naši ovlašteni servisni centri su u neposrednom kontaktu sa Europskim servisnim centrom, kao i tehničkom podrškom Shimadzu Corporation (Japan), zbog čega i najsloženiji problemi uspijevaju biti riješeni u najkraćem vremenu.
Za više informacija, molimo kontaktirajte Vama najbliži Shimadzu d.o.o. ovlašteni servis medicinskih uređaja na jedan od sljedećih kontakata:

Shimadzu d.o.o. Hrvatska |
---|
Zavrtnica 17 - 10 000 Zagreb - Hrvatska T: +385 1 6185 777 |
Shimadzu d.o.o. Sarajevo |
---|
Pijačna 14 A1 - 71 000 Sarajevo - Bosna i Hercegovina T: +387 33 550 515 |
Shimadzu d.o.o. Beograd |
---|
Milutina Milankovića 27 - 11 070 Novi Beograd - Srbija T: +381 11 711 54 46 |
Shimadzu d.o.o. Skopje |
---|
Bulevar Partizanski Odredi No. 14, entrance 01, floor 06, apartment 19 - 1000 Skopje - Sjeverna Makedonija T: +389 2 3202780 |