Servis i podrška

Servisna i aplikacijska podrška

U suvremeno doba odluka o kupovini ne ovisi samo o omjeru cijene i kvalitete, već se sve više stavlja naglasak i težište na postojanju učinkovite servisno-tehničke i aplikacijske podrške s kratkim vremenom odaziva i efikasnom logistikom. U našem ovlaštenom servisnom centru tim visokokvalificiranih servisnih inženjera i aplikacijskih specijalista pružaju personaliziranu podršku svakom pojedinom distributeru i korisniku, a zahvaljujući redovnom pohađanju na edukativne servisne treninge i neprestanom proširenju postojećeg znanja, osiguran je visok standard kvalitete usluge.

Naši ovlašteni servisni centri su u neposrednom kontaktu sa Europskim servisnim centrom, kao i tehničkom podrškom Shimadzu Corporation (Japan), zbog čega i najsloženiji problemi uspijevaju biti riješeni u najkraćem vremenu.

Za više informacija, molimo kontaktirajte Vama najbliži Shimadzu d.o.o. ovlašteni servis medicinskih uređaja na jedan od sljedećih kontakata:

 

Shimadzu d.o.o. Hrvatska

Zavrtnica 17 - 10 000 Zagreb - Hrvatska

T:  +385 1 6185 777
F: +385 1 6185 207
e-mail: servis_medicina@shimadzu.hr

Shimadzu d.o.o. Sarajevo

Pijačna 14 A1 - 71 000 Sarajevo - Bosna i Hercegovina

T: +387 33 550 515
F: +387 33 550 518
e-mail: shimadzu@shimadzu.ba

Shimadzu d.o.o. Beograd

Milutina Milankovića 27 - 11 070 Novi Beograd - Srbija

T: +381 11 711 54 46
e-mail: shimadzu@shimadzu.rs

Shimadzu d.o.o. Skopje 

Bulevar Partizanski Odredi No. 14, entrance 01, floor 06, apartment 19 - 1000 Skopje - Sjeverna Makedonija

T: +389 2 3202780
F: +389 2 3202790
e-mail: shimadzu@shimadzu.mk